Yes or Now?...

1kommentarer

Vet inte ja eller nej blogga eller inte?:)
Alltså det är väldigt svårt att välja/bestämma sig...?
Men vad tycker NI satsas på bloggen eller inte, blogga hela tiden eller 2-3 Noga inlägg per dag?
Alltså det är svåra beslut, man vill göra allt men tiden räcker inte till, tyvärr, men tiden räcker inte.......
Men sen elaka kommentarer kommer upp hit och dit hejsan och svejsan, INTE här men mina kompisar....
Jag blir SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR SUR, då man hör jag fick den här kommentaren och den här men kolla den här då...
Seriöst då känner man bara att lägger ner min blogg, lösenordsskyddar...
Men ni gör inte det, tack och lov, för skulle bli sur som ättika, då är det bara ni som förlorar på det?!??!
Men snälla jag BER ER att inte enns Börja skriva något sånt, tänk inte enns något sånt, om ni har någon åsikt maila det istället och förstör inte för andra som faktiskt vill LÄSA:) [email protected] hejdå!

1 kommentarer

Matilda

19 Sep 2012 22:19

Det viktigaste är att du inte ger upp, även om statsiken sluttar neråt :)

Svar: Jagvet, fast man blir besviken:D
sofiaalindskog.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej