Om någon undrar:)

0kommentarer

Så jag har gjort min design men ska göra en ny men bilder på Lars och Lady inte bara på mig;)
Någon som har tips på hur jag kan göra den?:)
Färg ochsånt, kom med tips vettja;)



Men iallafall har jag varit och fotat på stallet tävlingar dressyr och hoppning så updateringen har varit lite dålig men:)
Kommer tid kommer lust;)
För jag tycker det är jätte roligt att blogga då man har tid, känns så ovärt att bara skriva ska äta nu osv...;)
Men ni kanske fattar?:)




Tack Matilda www.Pussmulen.blogg.se
För att du kommenterar! Tycker alla ska läsa den bloggen!!!!!;)
Men den äger hon är jätte duktig på att Rida fast tyvärr vart hennes förra ponny Birk överkörd men nu har hon en ny Fjording som är 4 år och såhäääääär fin:)
Men hur fin som helst:)
Bra updatering, det vart som ett länk byte men det är hon värd:)

Kommentera

Publiceras ej