Hej!:*

1kommentarer

Får först och främst be om ursäkt att jag inte har bloggat...
Får fråga er om ni vill att jag ska fortsätta eller sluta Nimåste kommentera för annars har jag ingen aning om vad ni vill?!??!?
Så jao men jag sitter här med isa och bloggar, och ser på tv och en massa inget snackar med bästavännen på Skype<3
Fast han la på nyss för han skulle klippa sig:)<3
Men vi har hoppat studsmatta och gjort en film som ni kanske kan få se men den suger-<3-
Men hopp, skypar med Fanny nu och har ipaden lagt på samtalet och ja det sög jue<3
Men ajja tänkte göra en nystart då min nya design kommer upp:)
Men kommer göra en vidioinlägg som är seriöst för en gång skull;)
Men kommer skriva mycket nu vettu;)
Men ska verkligen försöka att hålla igång bloggen med en massa bilder som jag har fota och live updatering från mobilen och allt, ta en massa bilder som BARA ni får se och en massa sånt tjafs, har sagt såhär förut men nu ska det verkligen bli av för engångs skull;)
Och om ni vill ha bilder följ mig på instagram; Sofijaja
och här på bloggen fast det vet ni nog;*
Ska vara social nu!:)
Pusshej;*<3

1 kommentarer

Matilda

16 Sep 2012 15:25

Klart man vill att du ska blogga ;* Så det ska komma upp en ny design? Har du gjort den själv?

Kommentera

Publiceras ej