Dator blogg;)

2kommentarer

Hade endå inget vättigt för mig så jag passade på, känns konstigt att skriva från min dator då jag drukar skriva med ipaden..
Men ajja det var jue ganska enkelt hade MÅNGA bilder som jag raderade, alla var typ suddiga ochsåntdär..
Alla andra sitter väll iskolan nu och jag är hemma...
Är fortfarande omtummlad sen igår..
Men jajja, undrar när jag ska sprutan..
Jag är inte rädd för sprutor faktiskt inte, vad är farligt igentligen, inget tror jag nästan...:S
Men aaa.
Någon där ute som är rädd för något?
Ni får gärnaa dela med er av eran ^rädsla^
Eller vad man kan kalla det;)

Men hittade en hel del bilder, vi kan få se, ska bara ladda upp dom:)

sådär ja, RIKTIGT gammla bilder, Santoz är hästen den lilla och brun vita:D
Men ja.
Gillar den här bilden jätte mycket även
<---- den fast den var inte stor men hopppas det räker:D
Pusshej<3

2 kommentarer

Matilda

26 Sep 2012 15:57

Håller med dig, jag är väldigt rädd för sprutor :( När vi tog Livmoderscancer-sprutan... Ne, usch.

Vilka fina bilder!! :D I vilket program redigerar du dom?

Svar: , Ja ursh, det är den sprutan vi ska ta eller jag har inte tagit den en, Tack vad glad jag blir:D Picasa 3 Redigeraar jag dom i:D
sofiaalindskog.blogg.se

saga

30 Sep 2012 21:24

söta bilder! :D

Kommentera

Publiceras ej