Länge Sedan:/

0kommentarer

Det var ett tag sen...
Jag är Sjuk just nu...
Bajs, Jag har typ feber, Så jag passar på att blogga :)
Jag Har gjort en rörlig header, kanske inte så snygg....
Men whatevva, Idag har jag typ inte gjort något, Jag spelar lite Minecraft(Y)
BTW jag fyller år om 20 dagar WOPPA, Har gjort en önskelista.




Igår hade jag friidrott jag ska tävla i friidrott i juni jag ska vara men i ungefär 3-4 tävlinga under hela juni, Jag ska också gå tränings läger ett ungefär, sen ska jag gå träningar varje Torsdag under hela Sommaren :)
Det ska bli Sjukt härligt att vara ppå Norvalla att träna.




På Lördag ska Jag vara med någon som jag inte har bestämt mig för, Jag tror jag ska vara med Ebba Fon Pebba.
Ne men jag ska försöka blogga typ hela Tiden, men inlägg som det typ inte bara står Nu ska jag äta hejdå nä men Långa Inlägg.





Jag ska ringa Ebba nu, Fast sen ska Jag sova.
Ska börja med Hiss/Diss.
Börjar snart, Och sen ska jag Börja med Dagens Outfit, Kan Börja typ nu?




Sorry för Grötigt Inlägg men Puss..<3

Kommentera

Publiceras ej