Ätit Middag:)

1kommentarer

Åt nyss Middag.
Väldigt gott, ska typ nu ut och sälja mewbody, Azum.
Det blir skola Imorgon.
Jao, Vad ska jag blogga om Sötisar?
Vet inte jag vill ju inte att det ska bli massa korta inlägg.
Men jag får ju inga tips, Men kan ni tipsa om min blogg.
Ni skulle vara jätte gulliga då.
Sen när jag kommer hem ska jag Nog göra en smothie.


Om ni kommenterar på min blogg får ni en STOR FET LÄNKNIGN...<3
Tänker göra så från och med nu, Ni kommenterar som tar ungeär 1 minut, jag skriver(om jag har tid)En fin sak om dig+ Du får en fet länkning :)
Det vorre väll Roligt :)



Jag försöker få tag på Ebba men hon svarar inte.
Jag måste prata med hon<3
Jamen, idag har jag också shoppat, roligt fick med mig skolavslutnings kläder, kan visa bild om jag har tid kanske i helgen<3
Men imorgon ska jag försöka fixsa dagens outfit.




I helgen är det iallafallVårmässan här i skellefteå.
Jag ska nog dit med några kompisar<3
Men nu ska jag gå och byta om sen ska jag typ sälja men först ska jag fixa tidsinställda till er.



Kyss<3

1 kommentarer

www.selinaslillaliv.blogg.se

12 May 2012 10:31

Hello!

Brukar läsa igenom din blogg då och då

Vad gör du i dag då?

Kommentera

Publiceras ej