Jag SKA skärpa mig:)

1kommentarer

Iförrgår hade jag 68 läsare TACK:)
Sen Igår typ 10 men jag hade sämst uppdatering jag ska förklara varför, jo jag var på stallet och tävlade och jag lovar Försökte att blogga men det fanns inget internet!

Men jag vet att bloggen ser helt konstig ut men det ska jag fixa tills på måndag eller tisdag, jag ska fixa ny design och en snygg bakgrund andra kategorier, åsikts inlägg OCH JAG SKA FÖRSÖKA BLOGGA HELA TIDEN FÖRUTOM OM JAG ÄR I SKOLAN FÖR DÄR FÅR VI INTE HA MOBILERNA!!!
man när jag kommer hem hos kompisar ja hela paketet ni får gärna länka min blogg:)




Flumm inlägg jag vet, men jag är lite flummig:$

1 kommentarer

MatildaE

03 Jun 2012 11:09

Hej Sofia. Vilken fin blogg du har! :)

Haha, tack för komentaren.

Jaha så du har hoppat så högt med Santoz? Vad skoj! :D

Ja visst är Santoz fin? Jag kanske borde filma någon gång då jag rider honom och lägga upp på min blogg :]

Rider du någon privathäst nu eller rider du bara på srk?

Roligt att du och Santoz hade så bra relation! Jag kan säga att det har jag och han också <3

Hörrududu! Du och jag kanske kan fara till Santoz någon gång och rida halva passet var? ;) Det skulle ju vara roligt.



Kram <33

Kommentera

Publiceras ej