Heeeej:*

0kommentarer

Hemma från travet, jag ska tjata på mamma om att få fara till Luleå i helgen:)
Jag älskar att blogga!
Remby funkar inte på blogg.se appen:$
Jag är med Ebba just nu!
Ska fråga om hon vill följa med Hennes Mamma ofc, ikväll ska vi äta räkor, idag på travet han jag bara säga hej till Thelma, värt att fara dit då?
Vi ser på Eva&Adam nu:)
Imorgon är det skola, ganskaroligt, ikväll ska jag och Ebba vara med Milla och Julia;)
Skojjit, hoppas vi ska hoppa studsmatta, som igår, det var spöregn igår och vi hoppade och idag hoppade jag och Ebba i spöregn kuligt.
Jag ska spara tills hööks då måste jag köpa en massa saker i cob då jag ska börja rida en större häst men fortsätta med Lars, men Lars är i mini storlek, jag ska köpa en orange, Lime grön eller en turkos outfit, ett träns eller ett täcke jag har inte bestämmer mig, troligen en outfit och ett träns.
Ridhanskar sen ska vi gå på stan i Luleå:)
Mamma måste svara på mitt sms:)
Jag vet inte vad jag ska skriva?
Köp mina saker annars slängs dom!
Ebba bloggar just nu släng in en kommentar på hennes blogg http://lillajagsliv.blogg.se
Ni har varit jätte duktiga på att kommentera cred till Just you!

Kommentera

Publiceras ej