MIDDAG:)

0kommentarer

Åt nyss grillat mums!, med Ebbas familj, jao men nu sitter jag och Ebba hos mig och ska snart gå till Ebba och äta efterätt yeah! Men jaja jag har igentligen inget att prata om, ingen är med i tävlingen:'( Jag vart ledsen jue men Ajja, ni kommer inte få veta isåfall och det vore Vell Inge kul alls, vill bara säga Grattis till Thelma som dock gjorde jobbet idag med sin ponny Turbo, THELMA MÅSTE VARA MED SIG SNART!<33 Haha nu babblar jag på en massa som inte ens är roligt, men jag skulle göra ett lång inlägg, men ni läser det endå inte... Det är inte roligt! Kommer nog blogga ihjäl mig för att få en massa läsare, kommentarer och sånt dära, jag komma in på aktivlistan på blogg.se hoppas jag, Före maten var jag och Ebba och kollade på hundkapplöpning dom var skit snabba men nu ska jag och Ebba fara till hon och äta efterätt:) Kram-sofia

Kommentera

Publiceras ej